პროექტის რეფლექსია


დღე 1.
დღეს ნასწავლ ინტელის პროექტის შექმნას, ეროვნული სასწავლო გეგმას სასწავლო პროექტში, პროექტის შაბლონს გამოვიყენებ ჩემს პრაქტიკაში.


დღე 2.
დღევანდელ ტრენინგზე   გავიხსენეთ წინარე ცოდნაგავეცანით თუ როგორ შევქმნათ ბუკლეტები. დავგეგმე და დავაკაბადონეთ და გავაკეთეთ ბუკლეტი. ვისწავლე პროექტის დაგეგმარება.


დღე 3. 
დღეს ტრენერმა გაგვაცნო ტრენინგის მიზნები და შინაარსი. გავეცანით პროექტის შექმნის ეტაპებს, შევუჩიე პროექტს სათაური, ჩავსვი ეროვნული სასწავლო გეგმა, 21- საუკუნის უნარ-ჩვევები. ასევე ვუისწავლე ბუკლეტის მომზადება და გაფორმება. ყველა საკითხი იყო გასაგები და ნათელი.


დღე 4. 
გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული საკითხებიმისალმება, წინა დღის გახსენებაგანმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების ფორმების განხილვადროში გაწერილი შეფასების გეგმის შექმნამოსწავლეთა წინარე ცოდნის დადგენაშეფასების დაგეგმვაშეფასების ფორმის შექმნა   (მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასების ჩეკლისტი). 
პრეზენტაციის დაგეგმვა     (რესურსებიდან - სასწავლო პროექტის პრეზენტაციების ნიმუშები). პროექტის პრეზენტაციის მონახაზის შექმნაპრეზენტაციის ძირითადი ელემენტების მომზადება - PowerPoint პროგრამის ძირითადი ელემენტების გამოყენება.  პრეზენტაციის დახვეწა.


დღე  5.
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანით პროექტის პორტფოლიოს  რეზენტაციას  პედაგოგიური პრაქტიკას: სტანდარტებით განსაზღვრული შედეგებიმიღწევას მოსწავლეზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში.  21- საუკუნის უნარ-ჩვევების მიღწევას. საავტორო უფლებებს. გავეცანით   წყაროს ციტირებას. ვისწავლეთ ინტერნეტ-რესურსების მოძიება, მულტიმედია რესურსების მოძიება. გავეცანით ვებგვერდის შეფასებას, ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებებს. საპროექტო თემისთვის გამოყენებული საკომუნიკაციო საშუალებების განხილვას. კიდევ  ერთხელ  გადავხედეთ   პროექტებში ინტერნეტის გამოყენებას. შევხედეთ  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასებას. დავგეგმეთ პროექტის ჩარჩო.  მოხდა  დაკავშირება  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის  კითხვებთან, მიზნებთან და 21- საუკუნის უნარ-ჩვევებთან, შევარჩიეთ    სასწავლო მიზნის შესაბამისი ინსტრუმენტები.  

დღე 6.
ტრენინგზე წინა დღის გასენების შემდეგ ვისაუბრეთ უკუკავშირის გამოყენების შესახებ.
გავაუმჯობესეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი. განვიხილეთ შეფასების პროცესში მოსწავლეთა ჩართვის შესახებ, გაკვეთილზე გამოყენებული შეფასების პროცესის
რეფლექსიის მნიშვნელობაზე.
გავეცანით შეფასების გეგმას. დავგეგემეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების პროცესი. გადავხედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებს.

დღე 7.
გავეცანით სწავლის სხვადასხვა სტილს და გავიზრეთ საკითიხი. გავიაზრეთ სწავლის პროცესის დიფერენცირები აუცილებლობა. ვიმუშავეთ განმავითარებელი შეფასების რუბრიკებზე. შევქმნეით რესურსები მოსწავლეებისთვის. შეფასების გეგმის შედგენა თვითრეგულირების უნარის ხელშეწყობისთვის.
მიღებულ ცოდნას აუცილენლდ გამოვიყენებ პროფესიულ საქმიანობაში.


დღე 8.
წინა დღის გახსენებაის შემდეგ გავეცანით ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიურ სტანდარტებს; ფასილიტაციის რესურსების შემუშავებას და მასალების შექმნას. დავასრულეთ სასწავლო პროცედურების აღწერა.
ვიმსჯელეტ წარმატებული სასწავლო პროექტის დაგეგმვაზე. დავწერეტ რეფლექსია ბლოგზე. დღე იყო ნაყოფიერი.

დღე 9.
წინა დღის გახსენების შემდეგ გადავხედეთ ჩვენი პროექტის პორტფოლიოს. მოვახდინეთ  სასწავლო პროექტების პრეზენტაცია. მსმენელებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ პროექტის პორტფოლიოები. შევაფასეთ სატრენინგო კურსი. შევაჯამეთ ტრენინგის მუშაობა.
მიღებულ ცოდანას და პრაქტიკულ გამოცდილებას აუცილებალდ გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში.
მეტად საჭირო და საინტერესო ტრენინგი იყო.   მადლობა.


Comments